mc²

Interjera un delikatešu centra mc² ideja un koncepcija pieder kompānijai Reaton. Viennozīmīga mc² nosaukuma traktējuma nav. Tomēr mēs vēl no skolas laikiem atceramies vienkāršo un skaisto enerģijas nezūdamības formulu: E = mc². Šajā gadījumā mēs nolēmām to traktēt kā mūsu veikalam piemītošās pozitīvās enerģētikas formulu. Konkurss par mc² ēkas projektu tika izziņots 1998. gadā. Tajā piedalījās 12 arhitektu biroji. Mēs izvēlējāmies projektu, ko piedāvāja birojs Arhis . Pēc tam sekoja trīs kopīga darba gadi ar arhitektu, dizaineru un projektētāju komandu Arņa Kleinberga vadībā. 2002. gada maijā centra izveides darbam pievienojās Artēmija Ļebedeva studijas dizaineri. Pusgada laikā tika radīts mc² nosaukums, logotips un kompānijas stils, izdomāti jauni zīmoli, izstrādāta kompleksa navigācija un noformēšanas noteikumi.

Produktu līnijas tirdzniecības vietās

  • Finoris
  • PuraVida
  • Raindance

Informācija

Sakarā ar mūsu mazumtirdzniecības telpu biežajiem atjauninājumiem, Hansgrohe nevar garantēt, ka izvēlētās produktu līnijas pašlaik tiek izrādītas attiecīgajās tirdzniecības vietās. Lūdzu, sazinieties ar tirdzniecības vietu pirms apmeklējuma. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.