Mūsu produktu kvalitāte atklājas, mazgājoties dušā vai mazgājot rokas. Taču kas aiz tā slēpjas? Kas ir “Hansgrohe” dzinulis, kāda ir uzņēmuma ekonomiskā nozīme un kādās jomās tas uzņemas atbildību? Ieskatieties pa “atslēgas caurumu” Švarcvaldes uzņēmumā, kura produkcija ir sastopama visā pasaulē. Uzziniet, ar ko atšķiramies un, kas mums rūp.
Jūs varat uzticēties “hansgrohe” zīmola kvalitātei. Jūsu priekšrocības: teicamas kvalitātes produkti, izcils dizains, ilgtspējīgs ražošanas process un uzticama klientu apkalpošana. Turklāt mēs vēlamies jums uzsvērt:
Likumu, tiesību normu un iekšējo noteikumu ievērošana ir augsta līmeņa prioritāte “Hansgrohe” grupā. Tikai tad, ja mēs uzņēmumā “Hansgrohe” rīkosimies ētiski un izturēsimies vienoti, mēs nosargāsim savu uzņēmumu, savus darbiniekus, kā arī mūsu darījumu partnerus.
Šaubas vai mūsu ētikas principu pārkāpumi var radīt risku mūsu uzņēmumam, darbiniekiem un citām personām. Šā iemesla dēļ mēs izmeklējam visus ziņojumus par pārkāpumiem – gan iekšējos, gan ārējos. Ja jūsu rīcībā ir šāda informācija vai vēlaties iesniegt sūdzību, varat vērsties mūsu “Masco” ētikas palīdzības dienestā. Šo ziņošanas veidu varat izmantot arī sūdzībām par cilvēktiesību pārkāpumiem, kā arī par pārkāpumiem vides jomā.
Procesa aprakstā ir izskaidrots, par kādiem pārkāpumiem un kādās specifiskās jomās varat ziņot. Pēc tam šis dokuments jums būs pieejams lejupielādei.
Mūsu Ētikas palīdzības dienestu esam izveidojuši kopīgi ar mūsu koncerna mātes uzņēmumu “Masco Corporation”.
Plašāku informāciju atradīsiet arī vietnē https://www.hansgrohe-group.com/en/about-us/sustainability/corporate-management.